27 Mart 2013 Çarşamba

ŞEKER HAMURUNDAN KURABİYELERİM

safiyenintarifleri

blogumun ilk yayınını yapıyorum.çok uzun zamandır blog açmayı istiyordum..Blogumu açmadan sipariş almaya başladım.herkes soruyor ne zaman açıcaksın blog diye Kısmet bu zamanmış. Rabb'im utandırmaz inşallah.Bu aralar kafayı taktım bu şeker hamuru ile kurabiye süslemeye.Şeker hamuru yapması biraz uğraştırdı.Şeker hamurunun tarifini sonra anlatırım.kurabiyeleri yaparken ve süslerken oğlumla çok eğlendik.kurabiye tarifi çok bereketli çok fazla sayıda kurabiye çıkıyor.

KURABİYENİN MALZEMELERİ

200 gram oda sıcaklığında margarin veya tereya

1 yumurta  

1 su bardağı pudra şekeri

1/2 paket kabartma tozu

1/2 paket vanilya

Aldığı kadar un



ben tereyağ kullanmayı tercih ediyorum.seçim size kalmış.margarin ile pudra şekeri bir güzel yoğrulur.sonra yumurta ilave edilir.güzelce hamura yedirilir.son olarak un,kabartma tozu,vanilya ilave edilir.daha sonra merdane ile açılır istenilen kalıplar ile şekil verilerek.öncede ısıtılmış 200 derece fırında pişirilir. ben sürekli kontrol ettim kurabiyeleri.renkleri pembeleşince aldım fırından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder