20 Şubat 2015 Cuma

MUFFİN (KAĞIT KEK-- CUPCAKE)



2 yumurta( oda sıcaklığında)
4 kahve fincanı toz şeker(Türk kahvesi fincanı)
2 kahve fincanı sıvı yağ
2 kahve fincanı yoğurt
6 kahve fincanı un
1 paket kabartma tozu
1 su bardağı damla çikolata
1-2 yemek kaşığı kakao

1)yumurta ve toz şeker çırpılır.
2)sıvı yağ ve yoğurt ilave edilir.
3)kabartma tozu ve un eklenir.
4)ben keki ikiye ayırdım. Yarısına kakao  diğer yarısına damla çikolataları una bulayarak ilave ettim.
5)kakao eklediğim karışıma bir iki kaşık süt ilave ettim kıvamını ayarlamak için
6)önceden ısıtılmış 200 derece fırında pişirdim.
7)isterseniz süslemeden de ikram edebilirsiniz, Ben birazını şeker hamuru ile bir kısmını krem şanti ile süsledim. Krem şantiyi bir çay bardağı soğuk süt ile çırptım ve süsledim

 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder