13 Nisan 2015 Pazartesi

ÇİLEKLİ ÇİKOLATALI PASTA




Kısa sürede pasta hazırlamam gerekiyordu. biraz kolaya kaçtım ama sonuç harika oldu.
bu pastanın pandispanyasını siz hazırlamak isterseniz

3katlı Hazır pandispanya keki
1paket kremole
1paket krem şanti
3 su  bardağı süt
40 gram bitter çikolata
40 gram beyaz çikolata
Bir kase çilek

1)Kremoleyi üzerinde yazan tarifden yarum bardak eksik süt ile hazırldım
2)Krem şantiyide bir su bardagından iki parmak eksik süt ile hazırladım
3)Bir su bardağı su ile bir yemek kaşığu şekeri karıştırdım pasta tabanın ilk katını hazırladığım şerbet ile ıslattım kremolenin yarısını sürdüm ikinci kata aynı işlemi yaptım üçünçü katı koyduö şerbet ile ıslattım krem şanti ile pastanın her yerini kapladım
4)Çikolataları benmari usulü eritip çileklerimi çikolata ile kapladım.Beş dakika dondurucuda beklettim
5)Pastamın üzerini çilekler ile süsleyip pastanın kenarlarını biscolata ile süsledim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder