10 Ocak 2014 Cuma

PUANLI RULO PASTA




Puanlı rulo pasta yapmak tahmin edeceğinizden daha kolay hayal gücünde sınır yok istediğiniz şekilde renk de yapabilirsiniz.


Pasta için malzeme:

4 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı un
3 yemek kaşığı kakao
bir tutam yeşil gıda boyası

Krema için:

2 buçuk su bardağı süt
2 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı nişasta
4 yemek kaşığı toz şeker
1 paket vanilya

1)öncelikle kremayı hazırladım.pişirme kabına tüm malzemeyi koydum karıştıra karıştıra pişirdim.muhallebi kıvamına gelince altını kapattım.soğurken ara sıra karıştırdım 
2)yumurtanın beyazları ile şekeri köpük olana kadar çırptım
3)köpük olan karışıma yumurta sarılarını ekledim çok karıştırmadım sönmesin diye
4)en son unu ekledim ve kek hamuru hazır
5)kek hamurundan iki şer kaşık ayrı ayır kaselere koydum birisine kakao diğerine yeşil gıda boyası ekledim.
6)keki pişireceğim tepsiye pişirme kağıdını yerleştirdim.ve sırayla kakaolu ve yeşil hamurdan noktalar yaptım.
7)noktaları 2 dakika önceden ısıtılmış 150 derece fırında pişirdim
8)pişen noktaların üzerine kek hamurunu ekledim ve 15 dakika pişirdim.siz kendi fırınınıza göre ayarlayın.10 dakikadan sonra kontrollü gidin
9)pişen kekin ilk sıcaklığı çıkınca rulo yaptım 5 dakika beklettim.
10)ruloyu açıp içine kremayı sürdüm muz koydum ve tekrar rulo yaptım.1 saat dinlendirdim pastam ikrama hazır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder