8 Ocak 2015 Perşembe

MEYVELİ PASTA

3 yumurta
1 buçuk su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı yoğurt
1 adet vanilya
1 adet kabartma tozu
2 su bardağı un
İÇ KREMA:
2 su bardağı süt
1 çay bardağı toz şeker
2 yemek kaşığı tepeleme un

1 vanilya
1 tatlı kaşığı margarin

ÜZERİNE
1 paket muzlu süt
1 paket toz krem şanti
2 adet kivi
1 adet muz

jÖLE İÇİN
2 yemek kaşığı şeftali reçelinin suyu
1 tatlı kaşığı nişasta
2 damla limon suyu
1 çay bardağı su

1)yumurta ve pudra şekerini 5 dk çırptım

2)yoğurt ve sıvı yağ ilave ettim.
3)un,kakao,kabartma tozu ve vanilyayı ekledim.
4)orta boy tencerenin içini yağladım kek hamurunu içine döktüm kısık ateş de yaklaşık 1 saat pişirdim
5)tencerenin kapağı cam kapak olduğu için ağzını hiç açmadım.
6)kek tam kıvamında piştiği için tencereden çıkması inanılmaz kolay oldu.kekin piştiğini anlamak için yaklaşık 45 dk sonra kürdanla kontrol edin.
7)iç krema için süt,un ve şeker karıştıra karıştıra pişirilir.ocak dan alınca vanilya ne yağ eklenir.
8)muzlu süt ile şanti çırpılır.
9)jöle için tüm malzeme karıştırılıp pişirilir.
10)pişen soğuyan kek ikiye kesilir.iç krema sürülür.kekin diğer katı kapatılır.şanti her yerine sürülür.üzeri meyveler ile süslenir.meyvelerin üzerine jöle dökülür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder