7 Ağustos 2014 Perşembe

VISNE RECELI





Visnenin tam mevsimindeyiz kis icin viseneden meyva suyu , recel ve dondurucuya komposto icin hazirlik yaptim.recel gercektende tam kivaminda oldu


3 buyuk kase cekirdegi cikarilmis visne
3 buyuk kase toz seker
yarim limon suyu

1)visneyi yikadim cekirdeklerini ve saplarini cikardim buyuk tencereye bir visne bir toz seker ilave ettim buzdolabinda iki gun beklettim cok guzel sulandi
2)tencereyi ocaga koydum altini once yuksek actim seker erimeye baslayinca kisik ates devam ettim.
3)seker eriyince yuzunde olan kopukleri aldim 5 dakika daha kaynayinca yarim limon suyu ilave ettim.
4)1-2 dakika daha kaynatip porselen tabaga suyundan bir kasik aldim ilimasini bekledim iliyinca su gibi degil yogun bir sekilde akiyorsa recel tamamdir.altini kapattim soguyunca kavanoza aldim.buzdolabinda sakliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder