20 Aralık 2014 Cumartesi

PASTAHANE KURABİYESİ




250 gram oda sıcaklığın da margarin veya tere yağ
1 kahve fincanı sıvı yağ
1 su bardağı pudra şekeri
aldığı kadar un (yaklaşık 3 buçuk -4 su bardağı)

Üzeri için:
yarım su bardağı damla çikolata
1 tatlı kaşığı sıvı yağ
3 yemek kaşığı marmelat
1 çay bardağı hindistan cevizi



1)margarin,pudra şekeri ve sıvı yağ yoğrulur.
2)un ilave edilir.ele yapışmayan yumuşak kurabiye hamuru hazırlanır.
3)hamurdan ceviz büyüklüğün den parçalar koparılır.şekil verilip tepsiye sıralanır.
4)fırını alt ve üst 200 derecede ısıttım. kurabiyeleri koyarken ısıyı 180 dereceye düşürdüm.5 dakika sonra altı kapattım sadece üst ısı ile 10-15 dakika pişirdim.
5)tamamen soğuyan kurabiyeleri yarısını marmelada sonra hindistan cevizine diğer yarısını da benmaride sıvı yağ karıştırarak erittiğim çikolata ya sonrada hindistan cevizine buladım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder