13 Mart 2015 Cuma

MAGMA KEK


3 yumurta
2 su bardağı un
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı toz şeker
1 çay bardağı sıvı yağ
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu

KREMASI

5 su bardağı süt
1 küçük paket labne peynir
7 çorba kaşığı toz şeker
2 çorba kaşığı dolusu nişasta
4 çorba kaşığı un

1)önce kremayı hazırlayıp soğuttum. Krema için labne hariç tüm malzemeyi karıştıra  karıştıra pişirdim. Ocaktan alıp ilk sıcaklığı çıkınca labne peynirini ekledim. Krema ve labneyi iyice karıştırdım
2)yumurta ve şekeri köpük köpük olana kadar çırptım. daha sonra süt,yağ,vanilya, un ve en son kabartma tozunu ekledim.
3)yağladığım tepsiye önce keki daha sonra kremayı ekledim

4)180 derecede yaklaşık 50 dakika üzeri kızarana kadar pişirdim.
5)kek ılıyınca buzdolabında soğutup üzerini çilek reçeli ile süsledim. isterseniz hazır yada ev de hazırladığınız başka bir meyve sosunu ile lezzetlendire bilirsiniz. Orjinal tarif de daha çok ve yoğun sos vardı bizimkiler böyle seviyor diye ben az sos kullandım
 
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder