30 Aralık 2013 Pazartesi

ÇİKOLATA SOSLU,MOZAİKLİ PASTA



1 adet kakaolu pasta tabanı
2 su bardağı süt
2 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı tereyağ
1 su bardağı toz şeker
1 paket petibör bisküvi



ÇİKOLATA SOS İÇİN:


2 çay bardağı su

2 çay bardağı süt
2 yemek kaşığı kakao
2 türk kahvesi fincanı toz şeker
2 yemek kaşığı nişasta

1)2 yemek kaşığı tereyağ ile 2 yemek kaşığı unu kavurdum.üzerine süt,şeker ve kakaoyu ekledim muhallebi kıvamına gelen kadar karıştırdım2)çikolata sosu hazırlıyoruz.bütün malzemeyi karıştıra karıştıra pişirdim.
3)muhallebi soğuyunca içine parçaladığım bisküviyi ilave ettim.
4)kek tabanın üzerine çikolata sosun yarısının sürdüm.
5)sonra muhallebili ve bisküvili karışımın hepsini çikolata sosun üzerine ilave ettim
6)kalan çikolata sosunu ilave ettim ve pastam ikram etmek için hazır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder