6 Mart 2014 Perşembe

BALKABAKLI BİSKÜVİLİ PASTA




Mevsimi geçmeden yapmanızı tavsiye edeceğim çok leziz bir pasta.ben bel kabağını büyük bir tane aldım kabuklarını soyup doğradım dondurucuya koydum.mevsimi geçince kullanmak için.


Bir buçuk kilo bal kabağı
Bir buçuk su bardağı toz şeker
1 paket petibör bisküvi
1 su bardağı ceviz
yarım margarin

ÜZERİNE:
1 paket krem şanti
1 su bardağı soğuk süt

1)Kabakları tencere alıp üzerine toz şekeri ilave ettim.2-3 saat beklettim suyunu bıraksın diye.eğer vaktiniz yok ise 1 Türk kahvesi fincanı su ilave edip pişirebilirsiniz.
2)kabaklar çok su kalana kadar pişirilir.pişen kabaklar sıcak iken ezilir ve margarin ile karıştırılır.
3)Parçalanmış bisküvi ve cevizle kabağa ilave edilir.karıştırılır.
4)büyük bir kaseye streç yerleştirilir.karışım onun içine alınır.bir gece veya 4-5 saat buzdolabında bekletilir
5)ters çevrilir krem şanti ile süslenerek ikram edilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder