14 Mart 2014 Cuma

TÜRK KAHVELİ KURABİYE

safiyenintarifleri


Türk kahvesi sevenlerin çok beğeneceği çok lezzetli kurabiye.ağızda dağılan mis gibi Türk kahvesi kokan kurabiye tarifi paylaşmak istedim sizlerle 


250 gram oda sıcaklığında margarin
1 buçuk su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı nişasta
1 yumurta
2 çorba kaşığı Türk kahvesi
1 kabartma tozu
3  su bardağı un
1 çay bardağı damla veya parça çikolata

1)margarin,yumurta ve pudra şekeri yoğrulur.
2)nişasta,un,kahve,kabartma tozu ve çikolata eklenir.
3)hamur çok yumuşak bir hamur olacak.(ben çok az daha un ekledim.)normal kurabiye hamurlarından daha yumuşak ele yapışan bir hamur elde edeceğiz
4)kurabiye hamurunu 20 dakika buzdolabında beklettim
5)önceden ısıtılmış fırında 180 derecede 15-20 dakika pişirdim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder