15 Temmuz 2013 Pazartesi

PUDİNG

safiyenintarifleri
İftar da hem soğuk hem hafif tatlı iyi gider diye düşündüm.Pudingin tarifine baktıktan sonra hazır pudinglerle vedalaşacaksınız. Bu ölçü 4 kişilik benim kaselerim küçüktü 6 adet çıktı.yapacağınız kişi sayısına göre ölçüyü artırabilirsiniz.

4 su bardağı süt
1 yumurta
2 buçuk çay bardağı toz şeker
1 yemek kaşığı un
3 yemek kaşığı kakao
3 tatlı kaşığı nişasta
1 yemek kaşığı tereyağ

tencereye sütü ve yumurtayı koyup el mikseri ile çırptım yumurta tamamen süte karıştı daha sonra toz şeker,un,nişasta ve kakaoyu ilave ettim karıştıra karıştıra muhallebi kıvamına gelene kadar karıştırdım göz göz olduktan sonra ocaktan aldım ilk sıcaklığı çıkana kadar karıştırmaya devam ettim hemde yüzü kaymak tutmadı.daha sonra 1 yemek kaşığı tereyağı ilave ettim ve karıştırmaya devam ettim daha sonra kaselere boşalttım.tamamen ılıyınca buzdolabında 2-3 saat soğuttuktan sonra servise hazır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder