15 Nisan 2013 Pazartesi

ÇÖP KURABİYE

safiyenintarifleri



1 margarin(oda sıcaklığında)
3 yumurta(birinin akı kurabiyelerin yüzüne)
1 çay bardağı sıvı yağ
1 su bardağından 2 parmak eksik pudra şekeri
1 kabartma tozu
1 vanilya
Aldığı kadar un
1 yemek kaşığı kuru çay
1 yemek kaşığı neskafe
1 avuç ceviz,damla çikolata,çekirdeksiz kuru üzüm
üzerine hindistan cevizi


bu kurabiyenin adı biraz kötü ama lezzetti süper.çok güzel kendine has bir tadı var. yapımı da kolay.iç malzemelerde ceviz yoksa fındık koya bilirsiniz sevmiyorsanız ikisini de koymayın.ben kuru üzümü koymuyorum sevmiyorum kurabiye.onun yerine kuş üzümü tercih ediyorum. oda sıcaklığındaki margarini biraz un ile yoğuruyoruz. daha sonra diğer malzemeleri ilave edip yumuşak bir hamur elde ediyoruz.cevizden biraz büyük parçalar koparıp hamurdan yuvarlıyoruz önce yumurta akına sonra hindistan cevizine batırıyoruz ve önceden ısıtılmış fırında pişiriyorum 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder