3 Nisan 2013 Çarşamba

ŞEKER HAMURU TARİFİ

oldukça kolay bulunan malzemelerden yapılıyor.marşmelovları eriterek yapıyorum.malzemeleri :

2 paket marshwoll(marşmelov)

3 paket pudra şeker

3 kaşık su

streçfilm,sıvıyağ

bu marşmelowlar a 101 de satılıyor bir paket de pembe ve beyaz karışık.ben 2 paket deki beyazları birleştirip beyaz hamur pembeleri birleştirip pembe hamuru elde ediyorum.ısıya dayanıklı bir kabın içine seçtiğim marşmelovları koyuyorum benmari usulü eritiyorum.biraz geç eriyor meraklanmayın sabırla bekleyin eriyeceklerdir. tamamen eridikten sonra 3 kaşık suyu ilave ediyoruz sonra.pudra şekeri ile yoğurarak hamuru elde ediyoruz. hamurun kıvamından anlarsınız tamam olduğunu.streçfilmin içini güzelce sıvıyağ ile yağlıyoruz hamurumuzu hiç hava almayacak şekilde sarıyoruz.1 gece bekleyeceğiz hamur dinlenecek.ertesi gün hamuru kullanabiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder