5 Nisan 2013 Cuma

ISPANAKLI MAYALI

safiyenintarifleri

ben ıspanaklı yaptım.içine istediğiniz her şeyi koyabilirisiniz. Haşhaş,peynir aklınıza gelen sevdiğiniz her şey olabilir.                 

1 su bardağı ılık su
1 su bardağı ılık süt
1 su bardağı sıvı yağ
2 yumurta
1 yemek kaşığı toz şeker
1 ınstant maya
tuz

su,süt ve sıvı yağı karıştır.yumurtanın birinin sarısını yüzüne ayır.karıştırdığın sıvıların içine diğer malzemeleri ilave et ve hamuru yoğur. bu mayayı unun içine karıştırıp sonra ilave edin. bu mayanın özelliği eritilmiyor.unun içine karışıyor.benim çok kolayıma geliyor bu mayayı kullanıyorum siz dilerseniz yaş maya veya toz maya kullana bilirsiniz.hamuru yoğurduktan sonra mayalanmaya bırakıyoruz.hamurun mayası gelince 2 ya ayırıyor

safiyenintarifleri


daha sonra hamuru açıyoruz.istediğimiz içi koyuyoruz ben ıspanağı tercih ettim.haşhaşlı da çok güzel oluyor isterseniz hamurun bir parçasını ıspanaklı diğer parçasını haşhaşlı yapabilirsiniz.












üzerine yumurta sarısı sürüyorum önceden ısıtılmış fırında 200 derecede pişiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder