30 Haziran 2013 Pazar

HAZIR YUFKADAN GÖZLEME

safiyenintarifleri
Gözleme yapmayı bilmeyenler için kolay gözleme hazır yufkadan 5 dakikada hazırlayabileceğiniz pratik bir tarif.

3 yufka
1 su bardağı su
yağlamak için tereyağ
içi için:beyaz peynir ve kaşar peynir rendesi,ince kıyılmış maydanoz
iç malzeme tercihinize göre değişebilir.ıspanaklı,patatesli,kıymalı veya boş da yapabilirsiniz.

bir bütün yufkayı açıyoruz içerisine suyu fırça yardımı ile sürüyoruz daha sonra karşılıklı kenarları katlayıp dikdörtgen haline getiriyoruz
safiyenintarifleri


peyniri rendeleyip üzerine kıyılmış maydanozu ilave ettim daha sonra kenarlarını fırça yardımı ile ıslatıp katladım kare haline geldi.



safiyenintarifleri

gözleme pişmeye hazır ben teflon tava kullandım hiç yağ koymadan pişirdim.tavayı önceden ısıtıyoruz.gözlemeyi sıcak tavada pişiriyoruz.gözlemeyi yavaş yavaş kısık ateşte pişiriyoruz ilk yüzü pişince diğer yüzünün pişmesi için çeviriyoruz.pişen yüzüne tereyağ sürüyoruz.diğer yüzde pişinde servis tabağına alıyoruz.afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder