27 Haziran 2013 Perşembe

ŞEHRİYE SALATASI

safiyenintarifleri

yarım paket arpa şehriye
1 kase bezelye
1 orta boy havuç
1 kase mısır
1 orta boy patates
3-4 kornişon turşu
1 demet dereotu
yarım çay bardağı sıvı yağ
tuz

şehriye salatası çok hafif bir o kadar da lezzetli.Yapımı da çok kolay.ben tüm malzemeleri kendim hazırladım isterseniz konserve garnitür ve konserve mısır kullanabilirsiniz.önce havucu ve patatesi küp küp doğrayıp ayrı ayrı kaplarda haşladım.daha sonra bezelyeleri haşladım.mısır haşlanmış dondurucuda vardı.isterseniz vaktiniz yoksa hazır garnitürlerden de kullanabilirsiniz.şehriyeleri makarna haşlar gibi haşladım. ve suyunu süzüp soğumaya bıraktım.haşlanan havuç,patates,bezelye ve şehriyeler soğuduktan sonra geniş bir kabın içine önce şehriyeleri sonra havuç,patates,bezelye ve mısırları ilave ediyorum.daha sonra küçük küçük kornişon turşuları ve ince doğranmış dereotunu tuzu ve yağı ilave edip bir güzel karıştırıyorum.salata hazır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder